Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Little-Sunshine
Diary Mustache Linkies Credit




When I Can't Smile ...
Monday, April 9, 2012 | 0 comments


Korang selalu buat aku happy and senyum selalu . Kadang kadang menyakitkan hati pun ada jugak tapi tuhh perkara biasa laa sebagai manusia kan?Aku sayang orang yang sekian sekian nihh . KekekeXDD secret pula . Ok laa aku akan kenal kan sorang demi sorang orang yang aku sayang selain ibu and abah aku :')

Calon Pertama : Nurul Ain Aideros aka Winnie Gurlz

Dia nihh kawan aku dari form 1 . Musuh aku time sekolah rendah ,tak sangka boleh jadi best friend naik sekolah menengah . Aku sayang gila dekat dia . Sanggup takde boyfriend sebab takut kehilangan budak comel nihh . Selalu buat lawak bodoh dekat sekolah . Satu kepala dengan aku . Pape pun kau punya smile memang buat aku cair :PP

Calon kedua : Nurintan Nabiella Rozman & Che Mat aka Mimo Yoshi

Kawan terbaik and tercantik yang pernah aku ada *ayat gilang* Aku kenal dia tahun lepas  time form 3 . First first kenal pendiam , baik , muslimah look . Dah masuk 1 bulan kawan dengan dia tak macam gila pula , dengan suara kartun comel dia tuhhXDD Walaupun sekarang kita tak rapat macam dulu dulu kita kenal . Kita tetap kawan kan? Smurf you

Calon ketiga : Norsuliana Ilyani Nordin aka Yana Yoseob

Budak sweet nihh adik angkat kesayangan aku . Start kenal dia kat FB tahun lepas . Umur dia baru 15 tahun . PMR coming dear . KekekeXDD saje jekk takut takutkan ((: Korean addicated sama dengan aku cuma tak sama boyband yang kite orang minat tuhh . Best layan otak korea dia tuhh . Tak membosankan . Sebab tuhh aku suka berbual dengan dia ((: Rindu kamu adik

Older Post | Newer Post